Strategie sociálních médií
Julie Atherton
Doprava zdarma
při nákupu nad 799 Kč
Doručujeme
po celém Česku i zahraničí
Zboží můžete vrátit
do 14 dní bez udání důvodu
Praktický průvodce celým procesem tvorby marketingové strategie pro sociální média.
Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.
Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.
Důraz je kladen především na tyto oblasti:
– identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
– oboustranné zapojení komunity,
– řízení pověsti firmy,
– přítomnost na těch správných kanálech,
– využití influencerů k podnícení aktivity.
Sociální média mohou mít dramatický dopad na váš celkový obchodní úspěch. Čím více sociální média začleníte do své obchodní strategie, tím blíže budete svým zákazníkům a tím lépe se dokážete vcítit do jejich chování, potřeb, přání a radostí. To vám poskytne konkurenční výhodu. Při jejich tvorbě strategií vám bude naše publikace spolehlivým pomocníkem a průvodcem.
1. Role sociálních médií v podnikání, marketingu a oblasti očekávání zákazníků
2. Integrované zapojení zákazníků: jak strategii pro sociální média začlenit do širšího rozvoje marketingu
3. Propojení sociálních médií a klíčových ukazatelů výkonnosti se širšími obchodními cíli
4. Využívání sociálních médií k profilování vašeho publika a generování poznatků o spotřebitelích
5. Přítomnost značky: jak podnítit zapojení publika prostřednictvím integrovaného obsahového marketingu
6. Kampaně: stručný průvodce výběrem kanálů pro váš cíl a publikum
7. Měření a srovnávání úspěšnosti: jak a kdy poznáte, že vaše strategie pro sociální média funguje?
8. Zákazník, nebo celebrita? Rozpoznání a přilákání vhodných influencerů pro podporu vaší značky
9. Krizové řízení a řízení dobré pověsti pro sociální média: jasný návod pro nepředvídatelné situace
10. Budoucnost sociálních médií
Bibliografické údaje
ISBN | 978-80-7508-715-7 |
Vazba | měkká lepená vazba s klopami, matné lamino |
EAN | 9788075087157 |
Formát | 156 x 234 mm |
Stránky | 272 |
Vydání | 1 |
Vydáno | 22. 2. 2022 |
Doporučujeme
Naposledy jste si prohlédli
- 99 % zboží skladem
- 500+ titulů
- 54 jazyků
- 27 let zkušeností