Od pondělí 23. 12. do středy 1. 1. máme zavřeno.
Strategie B2B digitálního marketingu

Strategie B2B digitálního marketingu

Simon Hall

book
Tištěná kniha
Skladem U vás nejdřív 6.1. question
469 Kč
590 Kč question

delivery car

Doprava zdarma
při nákupu nad 799 Kč

delivery package

Doručujeme
po celém Česku i zahraničí

delivery arrow

Zboží můžete vrátit
do 14 dní bez udání důvodu

Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu. 

Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody do kritických procesů, jako jsou „lead generation“, udržení zákazníka či personalizace zákaznické zkušenosti. Kniha je nabitá případovými studiemi světových značek jako John Deere, Vodafone či Intuit, a je tak neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály v oblasti B2B marketingu.

Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe. 

Jak uvést moderní B2B marketing do praxe

Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.

Autor s více než 25 lety praxe

Autor Simon Hall je inovátor v oboru marketingu s více než 25 lety praxe v oblasti marketingových technologií a služeb.

Jaká témata v knize najdete?

Vývoj digitální strategie pro B2B
Strategie B2B digitálního marketingu.
Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících.
Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B.

Raná fáze cesty kupujícího
Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie.
B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků.

Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi

Řízení a integrace digitálních kampaní
B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně.
Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu.

Digitální technologie pro udržení zákazníků
Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu.

Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B
B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.

Bibliografické údaje

ISBN978-80-7508-713-3
Vazbaměkká lepená vazba s klopami, matné lamino
EAN9788075087133
Formát156 x 234 mm
Stránky368
Vydání1
Vydáno22. 2. 2022
  • 99 % zboží skladem
  • 500+ titulů
  • 54 jazyků
  • 27 let zkušeností