Strategie digitálního marketingu
Simon Kingsnorth
Doprava zdarma
při nákupu nad 799 Kč
Doručujeme
po celém Česku i zahraničí
Zboží můžete vrátit
do 14 dní bez udání důvodu
Kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie digitálního marketingu.
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti.
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Kniha mimo jiné obsahuje:
– případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími;
– nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence;
– rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.
1. Znalost vašich obchodních cílů a zákazníků
Integrace digitální strategie do širší strategie organizace
Porozumění vyvíjejícímu se digitálnímu spotřebiteli
Překážky, faktory a ochrana dat ve strategii digitálního marketingu
2. Integrace digitální změny do vaší širší organizace
Osvojení technologií pro on-line marketing a digitální transformaci
Plánování strategie digitálního marketingu – záměry, týmy a sestavování rozpočtu
3. Využití strategie kanálů k oslovení zákazníků
Strategie SEO a organické techniky
Tvorba a optimalizace strategie placeného vyhledávání
Reklama v obsahové síti a programatické cílení
Přizpůsobení strategie pro sociální média
Automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailový marketing
Generování potenciálních zákazníků, které přináší výsledky
Obsahová strategie – klíčový pilíř úspěchu
Personalizace cesty zákazníka a digitálního prostředí
4. Konverze, udržení a měření
Efektivní design, elektronické obchodování a uživatelské rozhraní (UX)
Řízení loajality, vztahů se zákazníky a dat
Poskytování dokonalého on-line servisu a zákaznické zkušenosti
Měření úspěchu pomocí analýzy dat
5. Přizpůsobení vaší konečné strategie digitálního marketingu
Sestavení strategie digitálního marketingu
Bibliografické údaje
ISBN | 978-80-7508-714-0 |
Vazba | měkká, lepená vazba, matné lamino |
EAN | 9788075087140 |
Formát | 156 x 234 mm |
Stránky | 384 |
Vydání | 1 |
Vydáno | 22. 2. 2022 |
Doporučujeme
Naposledy jste si prohlédli
- 99 % zboží skladem
- 500+ titulů
- 54 jazyků
- 27 let zkušeností