Nová řada aktuálních titulů pro digitální marketing
Při prodeji, marketingu a PR řešíte klíčové otázky dnešního byznysu: jak oslovit a získat zákazníky v dnešním dynamickém on-line světě, jak nastavit správnou digitální strategii a jak do ní integrovat sociální sítě. Právě těmto fenoménům digitálního marketingu a e-commerce se podrobně věnují tyto nové publikace, které sepsali odborníci a úspěšní stratégové světových firem, a nyní vycházejí v češtině.
Vybírat můžete ze 4 knih:
Optimalizace webových stránek
Tato kniha je především praktickým průvodcem, který vám má pomoci podpořit růst vašich on-line tržeb prostřednictvím experimentování a optimalizace míry konverze.
Strategie digitálního marketingu
Praktický návod pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků.
Strategie B2B digitálního marketingu
Kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je využít k dosažení růstu firmy.
Strategie sociálních médií
Publikace poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.